Hync1 Kızlar sabah kalktım iç çamaşırım ıslanmış kan vardı 36+6 yız doktora gidiyorum korkuyorum bebeğim iyidir demi bir tarafa topaklanmış hissediyorum
Jfatmax Hync1 valla bendede kahverengi kan gibi birşey vardı ama öyle fazla takmadım geleceği varsa gelirler zaten 😂
Simge22 Hync1 nişan gelmiş olabilir canım kan gelmesi durumunda bir doktorlar görmek istiyor bence bir muayeneye git
Simge22 Hync1 iyidir kuzum strese girme doktorum bana kanama olursa 7-8 saat içinde doğumun gerçekleşeceğini söylemişti bende az gelmişti oyuzden daha var demiştik pazartesi doğuruyorum inşallah bende 😄