minikmucizem20 Az önce bi makale de 1,5 litreden fazla içmeyin diyordu ama ben En az 3 lt Su tüketiyorum
Elfelf475 minikmucizem20 aslında vücudunuz ne kadar istiyorsa o kadar alıyor zaten. Kilonuzla alakalı biraz bu da aslında
Zuleyha_18 minikmucizem20 rahim ağzı kısalığından dolayı en az iki buçuk lt içiyordum şuan süt olsun diye 4-5 lt buluyordur 🤣🤣
gayesblog minikmucizem20 hafta hafta su içme oranları değişiyor mu anlayamadım ben😅 28.haftada 1.5 içip 29 da 2.5 lt falan mı oluyor ? Hamilelik sürecinde annenin düzenli olarak her gün en az 2 lt su içmesi gerekiyor diye biliyorum
minikmucizem20 gayesblog ben de öyle biliyordum ama ödem yapıyor diye okudum ama ben tam tersi suyun ödem atacağını biliyorum
Guzelanne56 minikmucizem20 hayır tabii ki ne kadar çok su içersen o kadar iyi hem enfeksiyon riskine karşı hem de bebeğin suyuna karşı hem de vücudunu kasılmaya karşı su içmek çok önemli ben günde 4 litre içiyorum genelde 3 litre içmemiz lazım üçlü ve üzeri