Beyzaaaa037392 Kizlar günaydin Reglime 2 gün var, bu sabah dayanamadim bir test yaptim ve boyle cikti kafami karistirdi cok. Gölge gibi veya daha beyazimsi geliyor bana. Ne dersiniz varmi bisey?😳
Srp53 Beyzaaaa037392 testin markası ne ? Ben negatif olduğunu düşünüyorum ama istiyorsanız farklı bir markayla tekrarlayın.
Adus Beyzaaaa037392 canım testin pozitif olması için o çizginin pembe olması gerek senin ki beyaz❤️istersen farklı bir testle tekrar dene