Merhabalsr 😘 36+1 haftalık hamileyim ve dün iç çamaşırıma gelen avuç içi kan ile birlikte bel ağrısı ve ara sra vuran kaşık ağrısıyla hastaneye yatışımızı yaptık 🥺 serumlar,haplar,iğneler yapılıyor doğumun başlamaması için ama az önce tuvalete girdiğim sırada peceteyle sildigim zaman tekrar biraz biraz kan geldiğini gördüm. Tabiki hemen bildirdim fakat başına gelen var mı bu şekilde bir durum onu çok merak ettim,başına gelip doğuran veya bu şekilde bir süre dsha ilerleyen.
Ki ayrıca dün ilk geldiğimizde çatı kontrolü de yapıldı ama kimseyi korkutmak istemem çünkü bende çatı kontrolü olanlardan güzel şeyler okudum dinledim yani çok fazla ağrı sızı olmaması hakkında ama ben yemin ederim ki ölüyordum arkadaşlar çok özür dileyerek söylüyorum bunu etkilenecek olanlar varsa asla etkilenmesin.1 cm de açıklığım olduğunu söyledi ebe,çatı kontrolü sırasında bu denli ağrım olduysa normal doğumu düşünemiyorum diyerek aklımdan çıkarmaya başladım bile🫤
Çok uzun oldu kusura bakmayın ama dizinde yaşanmışlıklarınız varsa bu şekilde yardıma ihtiyacım var en azından süreci merak ediyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim.