Cuma günü saaat 16 da alttan muayene sonrası nişan geldi sonra eve geldim sonraki gün sabahıda nişan geldi dün yani cumartesi akşamı saat 20 de belime yavaş yavaş ağrılar girmeye başladı önce kısa sürdü sonra arttı bir kaç saatte bir oldu gece sıklaştı şimdi ise 15 dk da bir belime berbat bir ağrı saplanıyor 30-40 sn sürüyor sizce doğum bumu böyle bir şey mi? Benim ilk bilmiyorum