Hamilelik de normal biliyorum ama sırf bu yüzden güsül abdest aldıktan sonra 5 6 kere normal abdest alıyorum bide normal lavaboya giriyorum normal yapıyorum ama sabaha kadar dursam damla damla yaparım yani o şekilde şiddetli hapşururken yada kusarken de minik minik kaçıyor bazen daha 22+3 haftalığız normal dimi