İlk doğumum 3 buçuk sene önce 20 saat sancı çektim rahim etli dediler 1 cm açılma var çatı dar dediler sezaryana aldılar şuan 34 haftalık hamileyim normal doğum diye tutdururlarmı özel isteğe bağlı sezaryan dermi başından geçen varsa yardımcı olabilirmi acaba ben oğlumun kalbi durmuştu sezaryana gitdigimde çok şükür oğlum sağlıklı doğdu aynı şeyleri yaşamak istemiyorum