Suppermomyy 12 haftalık gebeyim, biraz önce akşam ne yediysem hepsini attım afedersiniz, bebeğime bişi olur mu hastaneye gitmeli miyim ? Gıda zehirlenmesi mi
Guzelanne56 Suppermomyy korkma bısey olmaz Allah’ın ıznıyle ayrıca gebelıgn basından o haftalara kadar o kadar çok kusan anne varkı eğer devam ederse ve başka belırtı de eslık ederse bu sefer gebelıkten degılde yedıgın bıseydendır gıdersın ama devam etmezse dınlen duzelır. Ayrıca bol su tüket kaybettıgın sıvıyı gerı almak ıcın o onemlı
hermione_granger Suppermomyy 34 haftadaym her yediğimi hala kusuyorm 5.ci haftamdan beri ama siz ilk defa kusuyorsanız ve yediğinz yemeğe güvenmiyorum diyorsanız gidin acile yoksa gebelikte kusma en çok yaşanan birşey
6953_efulim Suppermomyy birinci gebeliğimde 28. Haftaya kadar kustum şimdi 7 haftalığım ve tekrar başladım kormanı gerektirecek bir durum yok sadece su bile içemiyceksin 😇
Serrabade Sakin olun . Ne yediniz zehirlenmeyi gerektirecek bi gıda yemediyseniz endişe etmeyin. Takip edin kusma haricinde başka bi şikayetiniz varmı
Suppermomyy Serrabade ilk başta midem çok ağrıdı böyle sanki midemi sıkan biri vardı gibi sonra işte bulantı oldu kustum yediğim yemekler çerezler çıktı afedersin, başka bi belirtim olmadı sonra bi kase yoğurt yedim zehrini öldürür diye sonra uyudum şimdide midem çok hassas hissediyorum
Suppermomyy umrumdadegil erişte yapmıştım onu çıkardım bide sonrasında çay çerez yedim çerezlerde eşim yeni getirmişti çok tazeydi mısır falan yedim baya yemek ve çerez çıktı
Deletedmom_116 Suppermomyy 😂😂😂Kendimi camdan atacam Dndndjd Çoğu gebe dogurana kadar kusuyor bir şey yaşamıyor .
minikbebegim06 Suppermomyy bence çok fazla şeyi karıştırıp yediniz ve mideniz sindiremedi zehirlenme de tek kusma görülmez ateş titreme vs olur
Deletedmom_116 Suppermomyy Hamile olmadığından olmasın sjsjdjs Ben nkrmalde hiç kusmazdim hamilelik disinda 😂😂Ama ne güzel işte rahatlamissindir bı sure bulantin geçmiştir Kusunca
Suppermomyy minikbebegim06 kız ilginç taraf şu ki yemeklerden birer kaşık aldım hep çok fazla bişi yemedim ki çerez desen bi avuç mısır atmışımdır ağzıma 🥹
Suppermomyy Deletedmom_116 kız yok suan halaa bulantım var kopek gibi açım daha kahvaltı etmedim ama yiyemiyorum 🥹🥹🥹🥹
Ebbruc Suppermomyy hayatında hiç kusmayan biriydim hamilelikte habire kustum 🥲 hamilelik kaynaklıdır yediklerinde seni kötü etkileyecek bişey yok hiç korkutma kendini
myangelson Suppermomyy hamileliktendir. İlaç icmedigim zaman kusuyorum sürekli acillik oluyorum doktorunuza söyleyin ilaç verir
myangelson Suppermomyy herkeste değişiyor maalesef bazılarının sonradan başlıyor bazılarının baştan baslayip bitiyor. İlk hamileliğimde 5. Haftada başladı 12. Haftada bitmişti ve kusma yaşamıştım sadece bulantı oluyordu. Bunda 7. Haftada falan başladı 14 olduk hiç azalma yok artıyor daha çok bakalım ne zaman bitecek