Bende idrar yolu enfeksiyon vardı hiç bir şekilde ilaç kullanmadım çok su içerek atlatmaya çalıştım süreklide agrım oldu 10. Haftalarda bir başladı taki 30. Haftalara kadsr sürekli kasıkda agrı yaşadım ama dedigim gibi ilaç kullanmadım şuan 34+6 haftalıgım enfeksiyon geçti ama sık idrara çıkma olayı 10. Haftamdan beri var 😂 yeri geliyor saat başı çıkıyorum ueri geliyor dakkada gidiyorum sabaha kadar alarım gibi o mesana baskısı hee saat başı kaldırıyor ve dogurunca en çok bu yönden mutlu olcam tuvalet beklemekten yıldım 😂