Merhaba 4 ağustosta düşük yaptım,kürtaj olmadım. Sonrasında Korunmasız ilişkilerim oldu. Düşük sonrası 45 gündür adet olmayınca doktora gittim adet söktürücü vermesi için ve hamile olabilirsin test ver dedi.
İlk değerim 160.83
İkinci değerim 281
Üç gün sonra tekrar kan verdiğimde 288 çıktı🥲 böyle olup sonradan düzenli artış yaşayan oldu mu ?