İkinci sezaryenım olacak ve çok aşırı stresliyim herşeyin bilincinde olduğum için çok korkuyorum aslında çok kolay geçmişti ilk sezaryanımda hemen ayaklanmıştım ama ilk ayağa kalkma anı ilk uyuşukluğun geçmesi karnıma bastırılması bunları düşündükçe irkiliyorum