Deletedmom0036 canimm roaccutane kullaniyosan eger cok riskli durum biliyosun gebelikte kullanilmiyor ve kullandiktan 1 yil sonra hamilelik calismalarina baslayablrsn cok etkili ve cok zararli bi ilac bebis icin. Bemm dojtorum ilaci biraktintan 1 yil sonra ilacin etkisi vucudundan cikiyor dedi ve 1 yil bekletti beni. 1 yil gecti ole basladik bebek denemeye. Aman diyim dikkat et doktoruna soyle hamile kalirsan zarari olabilio bebege