betlulk05  Dayanamadım yaptım yine sonuç hüsran 😞 6 gün kala negatif görüp sonra pozitif gören var mı belki bana umut olur
Sevim1902 betlulk05 moralinzi bozmayın herkesin aynı olmuyor benm 4 gün kala çıktı siz de 3 4 güne tekrar deneyin inşallah vardır🤲
Larraa Henüz çok erken. Hamileyseniz dahi pozitif çıkma ihtimali yok gibi bir şey. En azından adet gününüzü bekleyin 🌸
betlulk05 Larraa burda bazılarında gördüm 6 gün kala çıkıyor sonuç bilmiyorum bütün moralim bozuldu ya bu aydan çok umudum vardı :(((
betlulk05 Yfki inşallah umutlu olmak istiyorum yinede ama bilmiyorum baya moralim bozuldu keşke yapmasaydım ya