Elftln Ya rota yaptırdım ama çok huzursuz oldu menenjit yaptıran var mı yaptırmayı düşünüyor musunuz ben çok kararsız kaldım
gaydirigubbakcemilem Elftln evet yaptırılması gereken bir aşı. Menenjit ölümcül bir hastalık bi araştırın zaten yaptırsammı diye düşünmezsiniz bile..
mervemurat16 Elftln ben yaptırıcam ama 9-10 aylık gibi biraz ağır bir aşıymış ama her çocukta farklı tepki gösteriyor çocuklar.Devlet aşısı ile özel aşı arasında 1 ay olması gerekiyormuş
_ozlmm Elftln Oğlum da yaptırdım rota ve menenjit aşılarına kızım doğunca kızıma da yaptıracağım önemli aşılar
rumeysa_1c gaydirigubbakcemilem siz yaptirdiniz mi bide nereye başvurmak lazım biraz bilgi verebilir misin bana
Mamiko_2020 Rota sanırım 2 dozdu,menenjit 4 doz yaptırdım.Rotada bir şey olmadı ama menenjitde her bi aşıda 39 ateşleri gördük 2-3 gün huysuzluk oldu tabii.İmkanınız varsa mutlaka yaptırın tereddüt etmeyin bile derim.Çünkü oldukça önemli 😊