Tutaste_ Neferut balla ben takmıyprum uyuyorum karnımım büyüklüğü cok rahatsız ediyo beni. Ben bi sorunu hemen göz artdı edebiliyorum yoksa asla uyuyamam 😄 parmagımın uçlarına kadar ağrıyor yere basamıyorum ödemden heralde eşime yemegını zor yapıp veriyorum
Neferut Tutaste_ valla ben 1 haftadır yemek yapmıyorum evde. Ya annem gönderiyor ya da dışardan söylüyoruz. Hiç halim yok 😅
Miniklerinannesiyim Neferut bizde cok Şükür 3. Tremistere girdik 27+2olduk doguma da 11 hafta 3 gün var şimdi herşey güzel geciyor ama 33 ten sonra zaman duracak gibi malesef
Tutaste_ Neferut vitaminini değişsssin doktor 😄 bendem oyleydim biara sinirlerim bozuldu yatmaya hiç alısık değilim 😄
Tutaste_ Neferut bilmem sen soyle bi hiç halim yok diye başka viyamın yazar bakarsın fazla hetaldr senin halzsızlıgın
Tutaste_ Neferut ozaman sen soyle bi bakalım ne der bu haftalarda bukadar olmaz bence pekmez sulandırıp fondip yap 😄
Tutaste_ Neferut beniö 10 ekimi bekilyorum ama kasılmam çok var ya gün içinde salı günü randevum var bakalım ne dicel 😄
kardelengurler7 Neferut son 26 🥹 sabırsızlıkla kızçeme kavuşmayı bekliyorum ağrılarım aşırı artmış durumda kızçenin gelmesi yakındır sağ salim kucağımıza alalım yavrucaklarımızı 🙏
Tutaste_ Neferut 35+6 dayım cok toparlanıyo daha sıkıntım ypk suan ağrılar dısında valla korkuyom salı günü randevum