Davci Kızlar merhaba gündemdeki olaylardan dolayı yoğun stres altındayım gecen seneden beri. Çok uzun zamandır haber takip etmiyordum 2 -3 gündür yine bakmaya başladım. Aşırı derecede kafama takıyorum stres yapıyorum ve hamileyim doğuma çok az kaldı bebeğim de etkileniyordur ama düşüncelerimi durduramıyorum.
Davci İzlememem bir sey değiştirmeyecek dünyanın hali ortada bari olaylardan haberim olsun diye düşünüyorum
M-Urass_Mom Davci Dünyanın hali ortada evet sen izlesen de izlemesen de bir şey değişmeyecek fakat senin kendi dünyan etkileniyor. Kendi dünyandan kastım, iç dünyan ve dünyan haline gelecek olan bebeğin. Değmez, emin ol
Davci Bebeğime de haksızlık yaptığımı düşünüyorum tabi nasip Allah evlatla sınamasın kimseyi ama kim bilir neler yaşayacak hep bunları düşünüyorum güzel bir geleceği olacak mı