Nakskdkdkd şuan 24 haftalık hamileyim ve rahim kasılmalarım var önceden de oluyordu ama bu kadsr yoğun değildi. Her haftada olabilir bence rahim kasılması eğer normalden farklıysan ne olur ne olmaz bi doktoruna git derim. Ben 1 hafta evde dişimi sıktım ağrım iyice artmaya başlamıştı ve serklajlıyım. Doktoruma gittim rahim kasılması dedi ve yatış verdi dün taburcu oldum ve hala bu durumu yaşıyorum. Erken doğum olma olasılığım çok yüksek geciktirmeye çalışıyoruz. O yüzden ihmal etme derim