RiRi22 doğruluk payını herhangi bir ayetle falan var mı bilmiyorum ama benim mantığımda oturuyor çünkü büyü tarzı şeylerde isim ve soy isim net tam eksiksiz yazılması gerekiyor ama kimsenin bilmediği bir isim daha konduğu zaman o büyü çocuğa geçmiyor oğlumda yapamadım öğrendiğimde ezanı okuyalı aylar olmuştu bir daha okunmaz diye yapamadım ama nasipse bu bebeğime yapacağım