nisoom01 kızlar selam normalde adetim 7 gün geçti ama dün peceteye kanamam geldi ve bende adet oldum sandım ama dünden beri hiç bir şey yok başka sadece dün bi kere geldi bu ne demek oluyor bilgisi olan var mı
momBg nisoom01 beklemesi çok zor biliyorum ama Salı günü filan tekrar bi kan verin dilerseniz belki geç döllenme dedikleri olmuştur
momBg nisoom01 inşallah yerleşme kanamasıdır ya. Bende bekliyorum bu ay normalden çok daha az kanama oldu ama testte negatif anlamadım 🥹
Esra1999 nisoom01 canım yerleşme kanamadı olabilir bazılarımızda kanda çıkmıyo ultrasyona girene kadar eğer testte varsa illaki vardır yarın sabah ilk idrarla bidaha test yap
momBg nisoom01 2 yıldır aynı şey her ay artık benim şahsen psikolojim bozuldu :((( aslında kafamızı rahatlatmak lazım da insan yapamıyor
Esra1999 nisoom01 7 gün uzun bir süre hamileliğin ilk zamanları peçeteye değecek kadar yerleşme kanaması olur istersen pazartesi kadın doğuma git için rahat etsin eğer Bebiş varsa sağlıklı olup olmadığından emin ol
nisoom01 momBg haklısın canım allah isteyen herkese nasip etsin hepimize ama işte böyle şeyler olunca insan acaba mı diyor
nisoom01 Esra1999 canım keşke dedığin gibi olsa da işte hiç umudum yok ama bu kanama da kafamı karıştırdı
Esra1999 nisoom01 hayırlısı olsun herşeyin ama güzel düşün güzel olsun sade e peçeteye gelecek kadar gelmişse dediğim gibi yerleşme kanamasıdır