Nisbaral ertesi günde kendi doktoruma randevu almıştım. Cuma günü 16:00da detaylı vardı 17:00 gibi çıktım o saatte doktorum yoktu, cumartesi sabahtan da kendisine almıştım randevu o da görmüş oldu raporları inceledi. Ben ilçede yaşıyorum merkezde doktor gidince bütün hastanede işlerimi halledip eve dönüyorum 😁