Kocamanailem_ Anneler ilk hamileliğimde özelde takipliydim. 13. haftada cinsiyeti öğrenmiştik. Şimdi devlet hastanesi takipliyim. Devlet hastanesinde cinsiyet geç söyleniyor filan deniyor doğru mu merak ediyorum. ? ☺️ Şuan 14 haftalık hamileyim
waffleask Kocamanailem_ 24 haftalik hamileyim kesin bişey denilmedi erkege benziyor diyorlar her seferinde tanıdığımız devlet takipliydi erken doğum yaptı erkek dediler kız doğdu kız şok olmuş resmen