Eslemece
Öncelikle hemen sezeryana almak en son tercihtir diye düşünüyorum. Ben haftalardır kontrol altındayım ve 1 hafta daha beklemeye çalışıyoruz. (Tansiyonum şu an iyi, ödem yok onun için bekleyebildik)
tuzu hayatından çıkarmalısın, hamurişi-ekmek-pirinci tercih etmemelisin, bol su içmelisin, bol bol dinlenmelisin bunu yaparken de ayaklarının altına yastık koymalısın ve başını da yüksekte tutmalısın. Stres, sinir vs kesinlikle yok. Bence beyaz ekmeğide tercih etme. (Tabiki doktorun daha iyi açıklar sana) protein kaçağı için nefrolojiye gözükmek gerekebilir.
Onun dışında tansiyonunu sürekli ölçtürmen gerekiyor çünkü yükselmeye başlarsa bazı gebelere yatış veriyorlar, bazılarına tansiyon ilacı. Bunu da erken doğuma karşı bir önlem olarak düşün. Ama yükselme durmazsa seni tehlikeye atmamak için gebeliği devam ettirmiyorlar. Bu sebeplerden dolayı tansiyonun 14/9 olduğunda doktoruna haber vermen gerekiyor.
Bunları doktorun daha doğru anlatır. Teşhis konulur konulmaz sezeryan yapmıyorlar yani. Olabildiğince bebeği sana zarar vermeden içeride tutmaya çalışıyorlar.
Birde bebeğe giden kan akışını kontrol etmek için haftada 2 kere çağırabilir. Ve her ihtimale karşı ciğer geliştirici vurulabilir.