Kizlar sonunda bende doğurdum.39+6 ile elendim. Dün kontrol icin hastaneye geldim fakat bebeğin kalp atışlarını çok düz gördü doktor ve doğumhane de tekrar nst ye girmemi istedi girdim ve nst iyi çıktı. Ebe açıklığımı kontrol ettiğinde 3 cm açılmam olduğunu ve bu şekilde beni eve gönderemeyecigini söyledi. Bende eksiklerimi alayim evde de bir duş alıp geleyim dedim. Annem banyo ya soktu ve sırtımi biraz keseledi ve nişanım geldi. 4 de hastanedeydik ve acilmam 4 cm olmuştu sabaha kadar hareket yaptim fakat açılma hiç ilerlemedi. Sabah 10 da suni verdiler ve 12 de sancılarım sıklaştı. 12.45 de doğurdum ama gerçekten inanilmaz zordu . Boşuna demiyorlar cennet annelerin ayakları altındadır diye o kadar hak verdim ki anlatamam. Hepinize dua ettim bacilarim kolay dogumunuz olsun diye.