Berenberen23 Kızlar pazartesi 38 haftalık oluyoruz bugün regl olduğumuzda yaşadığımız vajina ağrısını yaşadım ve aynı zamanda kasıklarım ve belim ağrıyor doğum yaklaştığı için mi sizce yaşayan var mı
yigitmom_ Berenberen23 Benim de bahsettiginiz tarzda ağrılarım vardı. Nst de sancılarım çıktı. Eğer devam ederse sıklığını takip edip doktorunuzla görüşün 😊
Berenberen23 yigitmom_ Teşekkür ederim fikir verdiğiniz için bakalım yatıp dinlenicem yarın sabahta aynı şekilde olursa doktorumla iletişime geçeyim 🥰