Supperrmom
Çok samimi güler yüzlü pozitif bir doktor bence. Tek tek tüm organ ve uzuvlarını gösterdi bebeğin, bilgi verdi, gözden kaçan bir durum olmaması için tekrar tekrar baktı. Güzel fotoğraf ve videolarını yakaladı bebişin. Eğer yanınızda usb veya cd götürürseniz ona aktarıyorlar yda whsp üzerinden gönderiyolar. Ayrıca baskı halde 4lü fotoğraf. Ben çok memnun kalmıştım. Bilinmiyorum diğer doktorlar da bakıyor mu ama kendisi sayesinde safra kesemin de taş dolu olduğunu öğrenmiş oldum.