leylatosun55 benim de başıma geldi tansyonum düşüp duruyordu ve baş ağrısı yaşıyordum tansyonum düşünce koyu çay içiyordum 3 bardak falan ama ne kadar sağlıklı bilmiyorum hastaneye gidince doktorun bir yararı olmamıştı çünkü ilgisiz davrandılar bende kendi kendimi doğal yollarla tedavi etmeye çalıştım ve bol su içtim suyun çok fazla yararı oluyor geçmiş olsun