Merhaba kızlar 34 yaşımdayım 2017 doğumlu bir kızım var 38+2de doğdu 2024 ayında Mayıs’ta hamile olduğumu öğrendim planlı bir gebelikte malesef 5 Ağustosta kalbi durdu 16 haftalık kaybettim önce doğum yaptım daha sonra parça kaldığı için kürtaj oldum detaylı anlatmamin sebebi sormak istediğim soru için bilgi vermek, ikinci gebeliğimde kanamam vardı sürekli ve ikinci gebeliğim esnasında ultrasonda rahimde perdem olduğunu öğrendim doktor rahimin tam ortasında duruyor bebek geliştikce plesantadan ayrılabilir demişti, 3 gün önce doğum sonra kontrolume gittim, rahim perdesi ameliyat olmayacak kadar küçük bir perde olduğunu söyledi doktorum hamile kalabilirsin dedi,ama korkuyorum ya tekrar bebek kaybı yaşarsam diye bir sağlıkli doğumun var gerek yok dedi sizce küçük dahi olsa ameliyat olmakta ısrar etmelimiyim yada hamile mi kalmaliyim şimdiden teşekkürler