burcuyilmazzz38 Kızlar geberiyorum resmen 7 haftalık hamileyim birsey yiyebilmek ölüm kusma yok sadece herşeyden tiksiniyorum aç kalıyorum halsiz düşüyorum ağzıma bir lokma girecek diye ödüm kopuyor bu defa da güçsüz kalıyorum bu nasıl birşey 2.hamilelgm ilkinde böyle olmamstm😭
Nurcanyokus6 burcuyilmazzz38 evet benimde ayn böyleydi t3ayunsonunda benimki bitnisti artık iknci tiremesterde inş sizinde biter bagzilarin doğuma kadar sürüyor diye biliyorum
Mrvsmt2502 burcuyilmazzz38 bulantınız varsa prilam kullanın. Bende böyleydim tansiyonum 8 4 falan çıkıyordu elimi kaldıracak halim yoktu. Bulantı ilacı atıp bi şeyler yiyorum canım yemek istemiyor patates salatası çorba falan içiyorum
littlemiddle burcuyilmazzz38 Prilam tavsiye ederse doktorunuz kullanın bence biraz rahatlatıyor bulantıları.
FB_15 Nurcanyokus6 benim 2. Gebeliğim ikisinde de doğuma kadar sürdü öldüm öldüm dirildim o mide bulantısı kusmam 9 ay süreç çok zor geçti yaşayan bilir
burcuyilmazzz38 littlemiddle prilam kullanıyorum ama yine aynı değişen birşeyyok yemek yiyemiyorum halsizim
Fatmagvn Ben de 7 haftalık hamileyim ben de de aşırı halsizlik var ama benim iştahım açıldı resmen, sürekli acıkıyorum yemek yemekten biktim artık 🥺bir de yemezsem midem çok bulanıyor.. daha şimdiden kilo aldım 🤦♀️ama geçecek inşallah merak etme
Nurcanyokus6 FB_15 evet benim yeniden bu şekilde hamilik geçiyor oda ikinci çocuğu olfu bir daha asla düşünmem diyir od adiguma kadar rahatsuz hasta gibi geçiyor malesef
Sarah-22 burcuyilmazzz38 bende böyleydim içtigim suyu kusuyordum kocamı bile görünce kusasım geliyordu prilam kullanmaya basladım hala deli gbi yemek yiyemiyorum 5 ay bitti hala ilaç kullanıyorum😊
TKumsall burcuyilmazzz38 bende ikinci gebeligimdeyim 10. Haftaya kadar çok zor yemek yedim 4 5 gün aç kaldım tiksindim yiyemedim hersey koktu ilkinde de olmuştu ama bu kadar aşırı değildi şu an iyiyiz bulantı için ilaç daha yeni yazdı doktor ama şu an bulantim olmuyor aşırı mide bulandırıcı bisey olmadıkça 😅