Bebegimgeliyor10 Merhaba arkadaşlarım temmuzda düşük yaptım kürtaj olmadım evde kendim düşürdüm düşük sonrasi hiç korunmadim 1 kere adet oldum şimdi adetime 2 gün var erken gebelik testi yaptım ve bu şekilde çıktı hamile miyim acaba net belli değil 🫶
Freefam Bebegimgeliyor10 evet pozitif test ben de kurtajdan sonra bir ay regl oldum sonraki ay reglime 4 gun kala boyle silik cizgi gordum kan verdim o gun 200 lerde cikmisti betam simdi 26. Haftadayiz
Vldnshn1 Bebegimgeliyor10 Bende bu şekilde öğrendim ki benim adetim 4 gün geçmişti 19+5 haftalık hamileyim şuanda bi kan ver rabbim gönlüne göre versin inşallah
Ebruaslan-21 Benimde böyle çıkmıştı hemen kan verdim şuan 5+5 haftaligiz inşallah sizinde gönlünüze göre olur hersey
Bebegimgeliyor10 Ebruaslan-21 çok sevindim rabbim sağlıcakla kucağınıza almayi nasip etsin🫶.kan için adetimin geçmesini beklemek istiyorum emin olmak için 🙏
Bebegimgeliyor10 Freefam gerçekten teşekkür ederim umut oldun adetime 2 gün var bı kaç gün daha geçsin öyle kan vereyim diyorum
Bebegimgeliyor10 Vldnshn1 çok sevindim canım Rabbim sağlıcakla eline almayı nasip etsin inşallah bende hamileyimdir 🫶
Mavideniz26 Bebegimgeliyor10 him hemen olmuşsun o ay, ben agustosta dusuk yaptim daha bugun adet oldum 32 gun sonra
Bebegimgeliyor10 Mavideniz26 doktor bir ay icinfe olursun demişti ben çok beklemeden oldum canım.adet olana kadar korundum sonra korunmadim test yaptım inşallah hamileyimfir
Gencoglugizem Bebegimgeliyor10 bende düşük yaptım ve 40ımdan sonra hamile kaldım direkt olarak ama burda çok çok silik ya çok yeni bir gebelik ya da testte bi sorun var bence 1 hafta sonra ya da 2 gün sonra yenile