Mrvmrvmlh Kızlar 4 gün önce sezeryan oldum iki gün kaldım hastanede taburcu oldum ayaklarım ve bacaklarım da aşırı ödem şişlik var tuzlu yemiyorum nasıl gider başka türlü sizce bilginiz var mı
Yasmncm Mrvmrvmlh benim de başıma geldi bı hafta on güne düzeldi canım o kadar rahatsız oluyodum ki ıslak bez koyardım bacaklarıma Allah yardımcın olsun
Mrvmrvmlh yigitmom_ ay inşallah su içiyorum yürümeyede çalışayım aşırı zor oluyo yürümek bile çok şiş ☺️
Zeynepci012 Bende öyleyim ayaklarım çok şiş morelim çok bozuluyor yürüyemiyorum bile şişliğinden özellikle sağ ayağım
Zeynepci012 Mrvmrvmlh bende sağ daha şiş yürüyemiyorum ama solda bişey yok o kadar hafif sağdaki kadar asla olamaz sizinde mi öyle acaba