Duygufuat Kızlar perşembe günü doktora gittim ve eşimin delik delik olduğunu öğrendik ilk gebeliğim ve araştırmalarıma göre bu hem anne hem bebek için tehlikeli bir durummuş bilgisi olan cevaplasın lütfen 🙁
Zeliha66 Duygufuat bi bilgim yok canim ama doktorun ne söyledi haftan doguma yakın dogumu faln önermedi mi?
Gzd80 Duygufuat ilk defa böyle bisey duydum, neden oluyormus acaba? Saglikla al bebegini insallah kucagina... 🙏🏻
Zeliha66 Duygufuat inşallah hayırlisiyla zamaninda dogurursun canim. Haftan çok güzel bide ciger gelistirici vurulunca %40cigerleri dahada gelisiyo diyebiliyorum
Duygufuat Zeliha66 evet canım geliştirici iğneler vuruldu ama bebek hayatını yitiriyor diyor internete baktım internete de pek güvenmek istemiyorum aslında
Zeliha66 Duygufuat ama canım öyle çok kötü bisey olsa doguma almaz mi doktorun. Sen hareketlerini faln takip et azalma olursa hemen doktora git
Duygufuat Zeliha66 hemen almak istemiyorum son dakikasına kadar beklemek istiyorum dedi bebeğin biraz daha gelişsin dedi