Ase123 GamzeKKN Şimdiye kadar güzeldi.Ama zaman geçtikçe ağırlaşıyorum.Mide yanmaları ve kramplarım var 🥹 bi taraftan da çalışıyorum.Genel olarak rahat geçirmeye çalışıyorum 23.haftada gitmiştim kontrole normal demişti doktorum.Zaman umarım su gibi geçer.
fairytale_ GamzeKKN 25+3 deyimm bu aralar zorlanıyorum gibi🥲 nefes almada cabucak yoruluyorum bebegımın kılosu saglıgı gayet ıyıymıs 🌸
GamzeKKN Ase123 aynı belirtiler bende de var. Zorlanmaya başladım bende :) tekmeler önceki zamanlara göre artık çok net hissediliyor artık kendimi tam olarak hamile gibi hissediyorum