Benim ikinci hamileliğim. Şunu diyebilirim ki gebeliklerde ilk 3-4 ay belirtiler yoğun yaşanıyor. Hatta ilk 3 ayı atlatan gebelere dördüncü beşinci ve altıncı aylara balayı ayları diyorlar çünkü bulantı kusma uyku hali diğer şikayetlerin hepsi bu aylarda hiç hissedilmiyor😌 yani siz şuan tam balayı ayınızdasınız belirtilerinizin azalması normaldir canınızı sıkmayın🌸 sağlıkla kavuşun inşallah 🙏