Cerennn94 kesinlikle bu durumu doktorunuz bilsin ve sürekli tansiyonunuzu ölçün. Bende hiç böyle bir sorun yoktu 34. Haftama kadar ama sonra birden yüksek tansiyon çıktı ilaç kullanmama rağmen pek düşmüyor bu durum bebekte de gelişim gerilemesine yol açtı ve salı günü erken doğum yapmış olacağım 37. Haftada. Çünkü bebek dursa da gelişmesi çok yavaşladı ve ayrıca tansiyon büyük problem yaratıyor sürekli tetikteyim baş ağrısı, halsizlik. O yüzden daha hamileliğinizin başındayken tansiyona dikkat edin birde idrar tahlilleri verin yüksek tansiyon gebelik zehirlenmesine de sebep olabiliyor bende idrarda protein de çıktı çünkü bu da gelişimi etkiliyor bebeğin. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inş🙏