melike180423 Evet doğruluk payı var dediğinizin, ama ben hiç denk gelmedim daha 10. haftadan göbeğin hamilelikte çıktığına. Çıktı denilen göbeği görmeden, genel bir yorumda bulundum, doktor değilim. Dediğiniz gibi hamilelikten de olabilir 😊
Bu bahsettiğiniz yorumun çoğunlukla göbeği geç çıkanlar için yapıldığına şahit oldum, tersine denk gelmemistim.
Sırt üstü uzandığınızda göbeğiniz yine çıkık, hamile göbeği gibi duruyorsa, içeri çökmüyorsa o zaman çıkmış demektir diye okumuştum burada da.