Ecmel21-21 41+5 oldum ilk gebeliğim bütün hastaneler beni bekletiyor dün alttan muayene sonrası nişanım geldi sonrasında eve gelincede geldi. Bugün de belimin tam ortası ağrıyor sancı değil bel ağrısı sizce artık doğuracak mıyım?
Ecmel21-21 012908- bel ağrısının sıklaşmasını bekliyorum şimdi hastaneye gidersem açıklık yok diyip sezaryana alırlar
012908- Ecmel21-21 canim sancin olsa bile oran acılmadigi sürece gene alirlar eger agrin varsa git hastaneye bebegi strese sokabilirsin.
Mrvtrk Ecmel21-21 aynı durumdayım. Ani bir bel ağrısı ile uyandım . Regl sancısına benziyor gelip gidiyor sizin ki nasıl bir ağrı acaba
KubraSakaa Ecmel21-21 bende aynı durumdayım da bana 2 cm açıklık var dedi ama ondan merak ettim. Hemde ne bel ağrısı uykudan kaldırıyor :(