Mrvaydn18 Kızlar 30 haftalığım kilomunda maşallahı var 😅😅 sorum şu çok çabuk yoruluyorum iki adım atsam kuyruk sokumum belim bacağım öyle ağrıyor ki hareket edemiyorum o derece. Hamilelikten önce her yere yürüyerek giderdim şimdi 2 dakikalık yollar gözümde çöl Umman oluyor. Sizde de böyle bir durum var mı? Vitamin falan mı alsam doktoruma danışıp ya da normal mi acaba bilemiyorum.
Nursen21 Mrvaydn18 hamilelikte normal hayatına devam edenler anormal sayılıyorlar tatlım 😅 Benim göbeğim çok ağrıyor kaburgalarım kırılıyor sanki akşamları tam bi Çin işkencesi 🤰🏻
Sibelemre Mrvaydn18 bende 30 .5 oldum inan konuşurken bile yoruluyorum kalkınca bile oturunca nefes nefese kaliyorum şu anda bile çok yoruldum 🤣🤣🤣🤣🤣
Dimple23 Ben 22 haftalığım bugün biraz çarşıda dolaşayım dedim karnıma ağrılar girdi ...sizinki daha normal