Kızlar idrar tahlillerimin hepsi temiz çıktı ama akıntımın bu aralar blraz fazlaydı bide az önce afedersiniz yeşil kıvamı koyu sümük gibi akıntı geldi peçeteye neden acaba tahlillerimde temiz baya ayrıntılı idrar tahlilleri yaptım hepsi temiz randevum salı günü ama bu yeşil akıntıyı görünce korktum yaşayan varmı ne yapmalıyım sizce