12moom Kızlar sürekli tuvalete gidiyorum afedersnz iki damla akıyor çokta değil ama sürekli gidiyorum 5 dk da bir falan yürüyünce vajinamdan çıkacak gibi hissediyorum bebeğimi ve sol alt karnım ağrıyor dogum belirtisi mi bu ?
basakc36 12moom Bende öyleyim 35 haftalığız. Ayaktayken hep bi baskı idrara çıkma bende çok yüksek idrar yolu enfeksiyonu var
12moom amnehma cidden ayağa dahi zor kalkıyorum neden böyle ki içimden Bi ses 2 güne falan dogum olcak diyor 🥹🥹
Gizemnur_ Aynı haftamız bende aynı şekilde baskı hissediyorum gidiyorum ama bişey yok normal dedi doktorum ama bekliyim burda
12moom Gizemnur_ ay normalse sorun yokta cidden zor zar yürüyorum yürürken bildiğin hissediyorum vajinam da sanki Bi an çıkacak gibi oluyor
amnehma 12moom bende 37 oldum oturduğum yerde yattığım yerden kalkıp yürürken sanki çıkacakmış gibime geliyor aşırı bir bıçak saplaması gibi oluyor ama doktor normal dedi yer bulamıyorlar son zamanlar artık dedi
12moom Beyzatls idrar yolu enfeksiyonum yok ya tahlil vs yaptırdım 3 gün önce Bi sorun yok dedi doktorum
12moom amnehma evet özellikle sol kasıkta benim bicak gibi batıyor bisey Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏