Aslishn canım benim düşük evde başladı sabah kalktım kiremit rengi akıntı korktum eşime dedim kasıklarım ağrıyor birşey var bende. Eşimde korktu ama mecbur işe gitti.ayaklarını dik yat dedi yemek felan yapma dedi bende Bi saat sonra koltuğa yattım Allahım sağlıksız olacaksa daha fazla bana acı çektirme al benden dedim uyudum rüyamda bebeğimi kaybettiğimi gördüm uyandım altım ıslak wc ye gittim üstüm başım kan içinde çamaşırımda küçük pıhtı var sonra klozete parça düştü biz o zaman üsküdardaydık eşim kurtköye gidiyordu ta uzak olduğu için onu arayıp telaşlandırmak istemedim düşük yaptığımı anladım taksiye bindim gittim doktor bebek düşmüş yok bir kaç dokusu kalmış dedi. İstersen kürtaj yapalım ama ben sağlıklı bulmuyorum dedi kadın doğum uzmanıydı siz bilirsiniz dedim fitil verdi hemen eve git sancın başlıcak dedi eve geçtim on dk sonra sancılar başladı sonra akşam eşim geldi nöbetçi eczaneden doktorun verdiği ilacı aldık oda rahmi kasıyor sancı verip içeriyi temizliyormuş. Gerçektende öyle oldu dört gün sonra gel demişti gittim tertemiz rahim herşey dedi. İlacı kesti üç gün sınra kanamam durdu 37-38 gün sonra regl oldum sonrada hamile kaldım Şükürler olsun o yüzden araştırmaya fırsat olmadı 😔