Bende aynı durumdayım şuan deli gibi açım ama yemek yiyomiyorum hastaneye gittim serum yedim geldim biraz gözüm açıldı onun sayesinde bi sandviç yiyebildim şimdi yinede daha fazlasını midem almıyor 🥲 sizde çok kötü olursanız hastaneye gidin ya da doktorunuz prilam yazsın onu deneyin Allah yardımcınız olsun çok zor bişey cidden ☹️