Kizlar size bir sorum olucakti 4 gün önce normal doğum yaptım erken doğum 35 haftalık doğumdan sonra aşırı şiddetli bir baş ağrısı tuttu ve devam ediyor bir türlü bırakmıyor aranızda bunu yaşayan varmı ağrıyı azaltmak için neler yaptınız ne yapmam lazım ağır kesici falan içtim de bir türlü baş ağrısı geçmiyor.