Asfur 12+2 olduk çok şükür her şey yolunda. Yarın nasip olursa ikili teste gideceğim. Sizler de yaptırdınız mı?
Dfnsyn EG9398 15+3 olduk ama bende de 1-1,5 haftadır hiçbir belirti yok ben de endişe ediyorum doğrusu 🐣
EG9398 Dfnsyn aynen canım yaa bi gün karnım baya belirginken işte biraz sertken bi gün hiç bi şey yokmuş gibi yumuşacık oluyor karnım. 2li testimizin de sonucu henüz çıkmadı ki doktora gidelim. Rabbim sağ salim kuzağımıza almayı nasib etsin. AMİN