Ayy en sevdiğim konu tam baya bir yazmıştım ki telefonum kapandı şarjım bitti 🤕 Ama olsun yine yazacağım 🤝😅
Şimdilik meyve-sebze ve biraz yemeklik şeyler koydum, daha sonra birkaç günümü ayırıp yardımcı bir abla ile hazırlık yapacağım.
Karnıyarık, musakka icin patlıcan kızartıp koydum. Biraz sade biraz domatesli yeşil fasulye, birkaç pişirimlik dolma biber (içleri dolu 😁). Domates, biber koydum menemen ve yemeklik. Annem sarma yapmış, mantı da eksik olmaz. Doğum sonrası için kayısı ayıklayıp koydum. Közlenmiş patlıcan ve kapya biber koydum, güzel meze olur yoğurt ile. Haşlanmış nohut her daim olur buzluğumda.
Yapmayı planladığım şeyler ise; börek, kek, kurabiye ve köfte. Bunlar dışında her türlü işimi kolaylaştıracak şey 🤝 ben. Mesela maydonoz doğrayıp koyarım, yemeklik porsiyonlayıp doğranmış soğan koyarım. Aklıma geldikçe işte.
Belki temiz ve güzel yapan birine içli köfte falan yaptırıp koyarım.
Eli hızlı biri değilim, o yüzden pratik olmamı sağlayacak her şeyi severim. Doğum sonrası da iki çocukla mutfakta geçireceğim süreyi minimuma indirmek isterim. Bu postu da hemen takibe alıyorum, fikirleri değerlendireceğim 🤓