PinkBerryy
Selam, seni hiç tedirgin hissettirmek istemem ama önemli olduğunu düşündüğüm için yinede yazmak istedim. 38+4 haftalık hamileyim ve aynı belirtilerle 2 hafta önce covid oldum. Çok ciddi bir salgın var ne yazık ki. Ne olur ne olmaz doktora görünüp bi kan testi verirsen enfeksiyon olup olmadığını anlarsın. İyi yanı; anne covid olsada bebek bundan etkilenmiyormuş. Çok geçmiş olsun. Umarım sadece basit bir soğuk algınlığıdır.