Fatmaacylnn Ecemmm07 geçmiş olsun bende grip oldum kaynar suyun içine limon sıkıp üstüne bide bal attım bide tarhana çorbası yaptım sıcacık içtim aynı Boğaz ağrısı ve burun akıntısı vardı hemen geçti💕
rukiyee23 Ecemmm07 canım sarımsağı soyup 2-3 böl büyüklüğüne göre suyla yut hap gibi antibiyotik görevi görüyor ben hamile olsamda olmasamda ilaç içmeyi sevmediğim için böyle yapıyorum çok iyi geliyor geçmiş olsun Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌸😇
Aycanby Ah bende çarşamba sezeryan olucam ve bende grip olmuştum bol bol limonlu çay içtim o iyi geldi Bi öksürük kaldı o kadar ama senin pazartesi cok yakınmış en çabuk ne toparlar bilemedim limonlu çayı dene istersen
Didem27 Pekmez iç kaşık kaşık canım oda iyi gelior hep ılık sıcak şeyler tüket bide dinlen odanı sürekli havalandir
Ecemmm07 Fatmaacylnn biz Tarhan hiç yapmıyoruz almıyorumda mercimek çorbası genlede yapıyoruz onu yapsrım