selam annelerimiz bu kadar benim 2 gebeliğim ilk gebeligim rahatı ama ikincisi hiç rahat değil daha fazla 2 aylık olmamıza rağmen çok ağrım oluyor doktora her gittmede söylüyorum oda bana çocuk yerleşiyor diyor ama ilk gebeliğim hiç böyle ağrılı geçmedi resmen adet sancısı gibi ağrı var. ilk gebeliğim sezeryandi acaba o yüzden mi ağrıyor böyle yaşan var mı . miğde bulantım çok var doktor ilaç vermesine rağmen geçmiyor miğde bulantılarım bu bulantılar var mı bir çare