Bigsecret3 Yumurtlama döneminde sol veyahut sağ kasık ağrısı yaşayan oldu mu yaşanılır mı? Sol kasığım ağrıyor bugün ovulasyon testim pik olmaya yakın sanırım yumurtlama dönemine girerken olur mu böyle şeyler
Bigsecret3 Nisa_90 benim geçen ayda oldu hamilelik belirtisi ne verdim demek ki bu durumda da olabiliyormuş çok teşekkür ederim 🥰
Larraa Evet olur. Yumurtlama dönemi bazen çok şiddetli ağrı yaşadığım da oldu. Tam sebebini bilmiyorum ama sanırım büyüyüp çatlaması sebebiyle oluyor o ağrı genelde.
Bigsecret3 Larraa Evet buda ovülasyon testim bugün ki sanırım pike yakınım diye düşünüyorum geçen ayda aynı belirtiyi yaşadım ama hiç düşünmedim yumurtlama olacağını