37+0 şuan ama üç hafta önden gidiyo normalde 34 olmam lazım dün doktor kontrolüm vardı 38+5 doğumun gelmiş dedi bebeğin uyluk kemiği kisaymis kafası ve gövdesi iriymis normal haftaya göre kilosuda fazlaymış 3200 hafta içi tekrar gelmemi söyledi eğer daha fazla kilo alırsa sezeryanla alcaklarmış bana çantanı göz önüne koy dedi korkma ama böyle durumlar ani anne bebek ölümüne sebep oluyor dedi sen hazırlıklı ol herşeye dedi korkuyorum böyle durum yaşayan varmı 🙏🥺