Merhabalar kizlar beta değerim 2 gün önce tüp bebek merkezinde 215.9 çıktı bugün şehir Hastanesi’nde verdiğim testte 326 çıktı doktorum labaratuvardan labaratuvara değişiklik olabilir pazartesi tekrar aynı yerde test yaptırmamı soyledi böyle birşey yaşayan varmı